Esra995
Bizim bi akraba vardı doktor gün vermişti sezaryan için
Gözlerinde sorun olduğu için demişti normal doğuma alamayız seni diye
Sezaryenden önce sancısı başlamış acile giidnce açıklık olunca direk normal doğum almışlar
Sezaryene almak için geç kalmıştılar
Yani o anki duruma bağlı birqz açıklığın yoksa bebek kanalda değilse acil sezaryene alınır diye düşünüyorum