balemdar ben kızımda 2,5 sene önce gece maalesef habersiz yakalandım jiletle hamilelik hormonları yüzünden aşırı hızlı cıkıyordu bi önce ki gün almama rağmen bi sonra ki gün o sancıyla temizlenemedim çok kötü değildim ama doğum sonrası zorlanmıştım hızlı uzadığı için dikişlerimi temizlerken vs enfeksiyon açısından çok zor olmuştu bence de ağda yaptır ama gününü bekleme cunku bir anda olur ne zaman olacağını bilemeyiz ben 38+6da doğum yaptım