Ecem_P Haftaya girdim artık beşiği yavaştan kuralım dedim park yatak aldık yani. Eşim de aileler de boş beşik sallanmaz geldiğiniz gün kurulur diye kurdurmak istemiyorlar sizde böyle bişey var mı kurdunuz mu
aybalasmom Ecem_P 6 veya 7. ayımda almıştım kurdum öyle duruyor sadece nevresimi gibi olan örtülerini takmadım. Onu da bir hafta sonra takıxam hazır kalsın
thetwinmom Ecem_P aldığımız gün kurduk daha oda almadık aldığım bütün eşyaları içine tıkıştırıyorum bana da iyi oldu açıp kursanız eksik bir parçası var mı baksanız iyi olur bence
Ecem_P tugbaaydn Bizde 25 den sonra aldık ama bekledim tozlanmasın etmesin diye hala daha gelince kurun diyorlar bende heves ediyorum öyle hazır görmek istiyorum
Ecem_P adatuna benim doğuracağım gün belli değil ilk gebeliğim olduğu için de kurup öyle bakmak istiyorum dolabına bile açıp açıp bakıyorum
Monarosa22 Şahsen ben 35 36.haftalarda kurmayı düşünüyorum en fazla 1 haftan kalmış neden kurmayasın ki erken değil geç bile bence
0Berfin0 Ecem_P sallamayacam zaten deseydiniz ne abuk sabuk inançlar var ya doğum bu ne zaman olacağı belli mi kurun dursun canım ben de 31 haftalığım temizlik yapılacak ondan sonra kuracağım inşallah
Madamebubu Ecem_P sallanmaz kısmını duymamıştım boş beşik olmaz diye duymuştum😂her türlü saçma da. Biz teslim alınca kurduk annem de içine oyuncak bebek koydu boş değil yani😂 2 3 aydır falan yatıyor.
minnosbirkiz Ecem_P bebeğimin park beşiğini aldığımda 4 aylık hamileydim, heves edip hemen kurdum 😂 bence hurafe yaa, çokta anlam yüklememek lazım bu tarz şeylere, neyi düşünürsek onu çekeriz kendimize, tecrübe ile sabit