Meralim09 Son yarım saattir hareketli solda kolu veya ayağı hissediyorum disardan da goruluyor neden acaba
Sibelemre Meralim09 valla ben kaç gündür çok rahatsız oluyorum benimde genelde sağda toplaniyo karnım çok sert bazen yatarken tek yumuşuyo36.6
Nomays11 Meralim09 bende 32 haftalığım sırt üstü yatınca sağ tarafımda hemen toplanma gibi bişey oluyo ama sola yatınca geçiyo bugün randevum var soracağım canım
Selenaygur Meralim09 canim cok normal benimki butun sirtini sola bi dayiyo bazen yerimden kalkamiyorum dunyayi yemisimde sismisim gbi zor yuruyorum 😀 ama napcan iste birilerinin rahati icin birilerinin rahati bozuluyo 😀
Ezgisu Meralim09 e normaldir canım ya .Çünkü onun da yeri daraldı. Karnında eskisi gibi rahat edemiyor. Hareket alanı kısıtlandı. Kendini olduğu yere daha iyi konumlandırabilmek için bedenini toplamaya başlar. Bu da karın sertleşmesine belirgin görülmesine neden olur.
Kahramanlar Canım sola yat dinlen biraz bekle konuş karnını sev bazen oluyor o şekilde canında yanıyor dur biraz ama şekil değiştirip dönünce rahatlarsın
Yalinn8 Meralim09 ne yalan soyliyim ben pek dokunmuyorum hani su bebeklerin stres olma muhabbetinden, oluyordur olmuyordur bilemem kendimce iste😉 ama fena sertlesiyor dii mi bi anda, can acitiyor ciddi ciddi
Tubish8709 Ben de 32+4 üm. Aynı şeyleri yaşıyorum. Bebiş aşırı harwketli ve bir yerde sürwkli toplanıyor nefesimi kesiyor bazen. Doktor yalancı kasılmalar demişti bana. Anneyi doğuma hazırlıyormuş
Yalinn8 Meralim09 haha neresi denk gelirse artik benimki donmedi kafasi sag ust poposu sol alt cok netiz nerden neresi firtliyorr😅