Miracle_1 Kızlar arkadaşım aşılma yaptırmış bugün 8. Günüymüş kaç gündür bişey yok bu akşam çamaşırında yoğun beyaz akıntı olmuş gebelik mi diye sordu ama belli olmaz demi birşey diyemedim ona da
Miracle_1 Ayseozer35 burda okuyunca sordum sizin postta da doktor bişey vermemiş gebelik hemen belli olmaz değil mi
Ayseozer35 Miracle_1 yok maalesef belli olmaz eğer çatlatma iğnesi kullandıysa o iğneden dolayı testler pozitif çıkıyo iğnenin etkisi de 12 14 günde geçiyormuş
Miracle_1 Ayseozer35 büyük ihtimalle olmuştur iğne de teşekkür ederim inşallah tüm bekleyenlerin tutar aşılaması 🌸
Miracle_1 Ayseozer35 anladım hayırlısı olsun hakkınızda baya olmuş yakında test yap der belki doktorunuz