magentaaa Kızlar selam, adetime 9 gün var. Son 3 aydır 40 günde bir oluyorum. 6 gündür kasığımda çok ağrı var onun harici bir belirti yok. Freely marka erken gebelik testi yaptım 5.dakikasında silik çizgi çıktı. Freely testte yanılan oldu mu? Eşimede söyleyemiyorum heveslenmesin diye başka testte yok elimde. 
gulceey magentaaa bence var gibi bacım ama reglinede daha çok varmış o yüzden güvenemedim teste,erken yapmışsın biraz. Ya testi tekrarla yada kan ver ama mutlaka kuzucum yani yok diyemeyiz ama varsa Emin ol bir daha yappp 😍
magentaaa Cimcime30 baska test yok elimde mecbur pazartesiyi bekleyeceğim esimede söylemiyorum bosa heveslenmesin diye. Yorum okudum freely marka yanıltıcı olabiliyormus bazen :(
Cimcime30 magentaaa link gozukmenıstı cnm sımdı baktım ıkıncı cızgı gözüküyor pembe mı aynen kesınlessın öyle söyle esıne
gulceey magentaaa ederiiim etmem miii Seni ve tüm evlat bekleyen anne babaları unutmam bende aynı zorluklardan geçtim 🥹 test hakkında bilgim yok maalesef o yüzden yanıltır mı bilemedim 🥹 yarın bi nöbetçi eczane bulursan yakınında al hemen yap bi daha
magentaaa gulceey evet ya tekrarlıyım testi yoksa pazartesi olmıcak bana:( allah razı olsun amiiinnn çok teşekkür ederim