Bebiss_ Benim 2. Hamileliğim ilki 41 de oldu normal doğum olarak herkes bana 2. Dogumun erken olur diyorlar sizlerin 2. Doğumları kacımcı haftalar da oldu
Sorsia Bebiss_ benim ilki tam 39 da oldu kızım oldu. Bu ikinci erkek 39+4 um şuan hala bi belirtim yok 41 de kendiliğinden mi başladı doğumunun müdahale oldu mu
Alvn3946 Bebiss_ banada öyle diyolardı ikinci erken gelir diye ama öyle olmuyomuş ilk kızım 39+1de geldi şimdi ikinci kızımı bekliyorum 39+3 olacaz gelecek gibi durmuyo