Arkadaşlar merhaba, 2 haftadır Progestan kullanıyorum fitil olarak geceleri uyumadan önce 200 mg sabah uyandığımda Progestan kalıntıları ve su gibi akıntı geliyor gibi his oluyor bu normal mi kontrolüme 1 hafta var ama amniyon sıvısı mı Progestan kaynaklı mı sizin tecrübelerinizden yorumlarınızı merak ettim. Bu kadar erken haftada amniyon sıvısı olur mu kafam çok karışık.