momysss Kızlar yaptırıp memnun kaldınız mı? Ne kadar ödediniz nakit mi alıyorlar? Kredi kartı ile ödenir mi?
Lalakaplangl momysss ben yaptırdığımda 14.000 di maşallah iyi zamlanmış, mayıs ayında yaptırmıştık sanırım, kartla ödemiştim, sonuçların çıkması bazen uzatabiliyor. Başınıza gelirse stres yapmayın
kzbn51 momysss 4 5 hafta önce 13 bine yaptırmıştım canım şükür sonuçlarım temiz geldi 3 gündede çıktı sonuçlar
Aleynaa8 Ben burada yaptırdım 11. Haftamda Havale yapmıştım 20.000₺ Şuan 27. Haftadayım Sonuç çok şükür iyi gelmişti
eriksuyu Gecen Pazartesi 23.500’e yaptirdim. Havale ole odeme aliyorlar. 10+3 yaptirdim. Halâ sonuc bekliyorum.