tazeanneee0 geçmiş olsun. ürtiker olmuşsunuz muhtemelen.iki hafta byunca aynı şeyi yaşadım. Acile gittim doktor doğum doktoruna yönlendirdi. Serum taktırdı mecburen nefes darlığı, yutkunmada zorluk, göğüste sıkışma olmaya başladı.yüzüme, göz çukuruna vs gelmiyti artık şişmişti her yerim üstelik. Bu ürtikerde artık ileri seviye demek. Serumdan sonra iki gün rahatladım sonra yune aynı . İlaç verdi mutlaka bebeğine baktır serumdan etkilenmiş mi diye, dedi. Şükür etkilenmemiş. 12 haftalıktım. Mecbur ilacı kullandım. Doktoruma da sordum ihtiyacın olduğunda kullan dedi.acile gitmeniz de fayda var bence.