marmanena Cinsiyeti henüz belli değil ama ben kız ve erkek isimleri araştırıyorumm sizde fikirlerinizi yazarmısınız kızlarrr ✌🏽🌸
ylnydgd Kız olursa Umay ya da Gökçe, oğlan olursa Özgür ya da Egemen demiştik. Türkçe olması ilk koşuldu arapça, farsça olmasın demiştik. Umay’ımız gelecek inşallah 🙏
Aloska marmanena bizde Türkçe isim koymak istedik kız olursa kesinlikle Umaydı erkek olunca atahanla Metehan arasında kaldık her gün değişiyor 🥲