Beettuull Önden gittiği için sezeryana almazlar 2 hafta üstü olması lazım onda da 38 de falan anca aksi bir durum lazım benim riskli gebelikti son 1,5 ay açılma ve sancı yüzünden hastane de yattım başka sebeplerden sezeryan olmak zorunda kaldım malesef yani 1 hafta önden de gitse normal haftasına uyumlu alınıyor