aysemine25 zeynep hanıma gidiyorum 5.haftadan beri çok memnunum ilgili tatlı dilli Demet ve Fatma hanım samimiyetsiz geldi bana herkese tatlı annem güzel annemiz diye hitap ediyolar hiç samimi değil zoraki gibi 😄zeynep hanım her ultrasonda anlayacağım şekilde anlattı herşeyi ben sormadan doğumumu da onda yapıcam nasip olursa hem hepsinden kıdemli deneyimli bi doktor