GozdeKB Kızlar bugün adetimin ilk gününden itibaren 17.Gün yumurtlama halen olmamış mı kasık ağrım ve akıntım var çarşamba günü 21mm ve 16mm yumurtam vardı ama yumurtlamayı göremedim
emine717_ GozdeKB canım benim benim yumurtlamam adet bittikten sonraki 19. Günde olmuştu ve bir anda pik yapmıştı koyulaşmaya basalayark yavaş gavas değil bir anda pik oldu yani adetin ilk gününden sayarsam 23. Güne falan denkgelmis oldu benim yumurtlama
Busraaaakkk GozdeKB henüz pik değil ama pike yakın kombinasyon günü akıntı olacak diye bir şey yok bende çatlama günü akıntı oluyordu mesela
GozdeKB emine717_ hamile misin şuan sende de pcos var mı ben yumurtlasam bile yumurtalarımın boyutu çok büyümüş olacak hamile kalamaz mıyım acaba ☺️
emine717_ GozdeKB evet ben de pcos var malesef yani bat dün ya da bugündü sabah çok az peceteye pembe leke geldi sabah test yaptım çıkmadi eğer yerleşme kanaması bugün olduysa adet olmam ve olmazsam da pazartesi tekrar test yaparim emin olamıyorum gebelik var mı yok mu
emine717_ GozdeKB orasını ancak Allah bilir canım benim ben bu ay inositol kullandım ve onun sayesinde yumurtlama gördüm ama hiç aklıma gelmemişti yumurtanin çok büyüyeceği ve döllenme ye uygun olmayacağı öyle bir ihtimalde mi var eğer o da varsa bir bu eksikti dicem şimdi 🥲
GozdeKB emine717_ Bencede yerleşme kanaması olabilir bende de pcos var klomenle yumurtam büyüdü ama catladı mı bilmiyorum teste pik göremedim kaşık ağrım ve yumurtlama akıntım vardı ama
GozdeKB emine717_ valla büyüyen yumurta kiste dönüyor falan diyor kimileri eğer öyle birsey yoksa bende boş yere üzülüyorum bende son adetim 11 Eylül den itibaren inositol kullanıyorum ama yumurtlama göremedim pik olarak 😐
emine717_ GozdeKB yumurtlama akıntısı her zaman tam yumurtlama gününe denkgelmeyebiliyir canım benim pik görmeden 4 gün ve bir hafta önce olmuştu
emine717_ GozdeKB ben tam olarak ilk ayımı doldurduğum zmaan yani ilk paketi bitirdiğim gün yumurtlama gördüm bu tür takviyeler 3 ile 6 ay kullanım oneriyolar canım benim
GozdeKB Cimcime30 anam her gün yarın diyoruz bi türlü olmuyor ya C cizgisi bile daha koyu çıkmış ondan mı diyorsun 😃
GozdeKB emine717_ doktorum inanmazsın belki ama hemen fayda edebiliyor demişti ama bakacaz bakalım gebelik oluşacak mı yardımcı olacak mı bu ay diğer aylar
emine717_ GozdeKB inşallah benimde zaten ilkmkutuyu bitirdigim gün yumurtlama oldu 🥲 ama gakib agebelik yok test yapıyorum ama çıkmıyor
GozdeKB Esma006 tamam canım bu esnada yumurtalarım klomenle baya büyüdügü için gebelik olusmayabilir mi bi bilgin var mı 🥲