Bir ay önce düşük yaptım ve eşimle adet gördükten sonra ki dönemi değerlendirelim dedik yumurtlama 18-19 Eylül
Adetse 3 Ekim de gerçekleşecek
Dayanamadım test alayım dedim hem evde bulunur diye düşünürken bir tanesini yapayım dedim böyle çıktı ilk baş pembeydi sonra netleşti silik olarak kaldı tekrardan yaptım hiç bir sonuç elde edemedim sadece tek çizgi
Belki erkendir ama neden böyle olduğunuz sorguluyorum acaba test mi bozuk yine de adete kadar bekleyecegim ✨