kubrasiye bence ona hiç gerek yok ben erken doğum yaptım o kadar gergindimki ağlamaktan nefes alamıyordum yüzüm gözüm şişti hemşirelerim hasta bakıcı karım saolsunlar çok ilgilendiler dualarla bekledik doktoru sonrasında stresten tansiyonum düşüp bayilmaya kadar gelince şarkı açtılar doktor sohbet etti benimle dikkatim dağıldı ameliyathanede emin olun sizi sakinlestirirler