kbraa2727 Kızlar 34 haftaya girdim bugün belim karnım Kasıklarım regl olacakmışım gibi ağrıyor bunu yaşayan var mı normal mi bu
aybalasmom kbraa2727 ben de 34 haftalığım anlık olarak giriyor en fazla birkaç saniye sürüp geçiyor. Önemli olan düzenli olması, sizinki düzenli mi takip ettiniz mi
Maviss25 kbraa2727 olabilir tabi bnmde ilk hamilelik çocuk son aylarda kilo almaya başlıyor ve kilo alıp büyüdükçe de karın genişliyor esniyor bu ağrılar birazda bu yüzden oluyor çok şiddetli ve sürekli ağrı olmadığı sürece korkma bisey olmaz endişe etme
kbraa2727 aybalasmom Bugün oldu aslında belim ağrıdı önce sonra karnım falan ağrıdı regl gibi hemen geçmedi devam ediyor hafiften
Kbra_gkcay Cakalllsebahat-0 bugün resmen kasık ağrım yüzünden ağladım inanır mısınız 35. Haftadayim ama idrar yolu enfeksiyonu varmış oda etki edebilirmis zaman çok yavaş gitmiyormu sizede
aybalasmom kbraa2727 yalancı sancılar başlamış olabilir. Artık çok normal, dinlenince geçiyor mu ona bakın
Cakalllsebahat-0 Kbra_gkcay benım o kadar şiddetli değil canım sen kesinlikle sık takibini yaptır doktora ne olur ne olmaz riskli haftadasın. Enfeksiyon varmış bol bol su iç ki geçsin. Hiç sormaaaa çok az kaldı diye sabredıyorum zorla ama zaman geçmiyor🥲🥲🥲
Kbra_gkcay Cakalllsebahat-0 2 gündür antibiyotik aldım ya çok şükür daha iyiyim bide sezeryani zorluğunu şimdi anlıyorum Bebek büyüdükçe sezeryan yerim çok ağrıyo
zehracelikel1 kbraa2727 33+2 bende de bugün inanılmaz karın ağrısı mide bulantısı oldu çok korktum ağrı inanılmaz şiddetliydi doğurcam sandım 😅
Leyli44 kbraa2727 düzenli olup olmadığını not alman lazım sık sık mı yaşıyorsun vs. Yatınca dinlenince geçiyorsa yalancı sancılar olabilir 34 haftalığız bizde bende de oluyor çoğu zaman dinlenince geçiyor. 🤗
kbraa2727 Leyli44 Yani dünden beri başladı dinlendim hemen değil ama 1 saat sonra falan geçti 2 gün sonra randevumuz var zaten Nst ye girsem çıkar Dimi öyle bişey varsa