Hilaliko ben gittiğimde duyamadim haftaya tekrar bakalım demişti doktorum, ama hiç endiselendirmemisti zaten beni, geç döllenme olduğunu falan anlatti, bende içim rahat bir şekilde beklemiştim, o yüzden sende üzülme stres olma duyarsınız bir haftaya kuzum