İyi akşamlar perşembe günü doğum yaptım sütüm şeffaf geliyo bugün sağdım 10 ml bile çıkmadı ve rengi bulanık sarıydı ilk doğumumda hatırlıyorum bildiğin sarı gelmişti bu bir farklı geldi bana ya bebek de sık sık emiyo ama pek uyumuyo acaba doymuyor mu diye düşünüyorum sizce