Meryemdd Böyle bi durum yaşayan varmı? Sezeryan dan sonra sağ kalçamda bi ağrı var oturup kalkarken falan hep hissediyorum değişik bi şey.
zehraulger3838 Meryemdd canım belden uyusturmami olsun bacakların uyusukken iğne vurdularmi ondanda kaynaklanabilir eğer ete değilde kaslara denk geldiyse yapar ağrı bana yaptılar 1 aya yakın ağrım oldu sonrasında gecti
esrashnn01 Ben yaşadım resmen bütün kalçam büyük bir darbe almışım gibi ağrıyordum yatmak çok zorluyorum beni
esrashnn01 Meryemdd bir süre devam etti düzenli yürüdüm evin içinde çok oturmadım zamanla geçti ama ilk zamanlar cidden çok ağrıyordu yan da yatamıyorum zar zor sağ sol desteklerle yatmaya çalışmıştım
Meryemdd esrashnn01 perişan oldum ya. Oturamıyorum yatamıyorum ayaktayken bile ağrıyor saçma bi şekilde😒
Meryemdd zehraulger3838 evet belden yaptılar. Çok sinir bozucu bi ağrı dinlenemiyorum resmen ağrıdan dolayı 😒
zehraulger3838 Meryemdd o zmaan dediğim gibi kaslara denk gelmiştir geçer bı kaç güne insallahbilirim o agriyi