Merhaba adetim 7 gün sürüyor. 6. Günü ilişki yaşamıştık 2 kere korunmasız. Adetim henüz bitmediği için teknik olarak (kanama kesiliyor arada lekelenme oluyor ya) yumurtlamayacağımı düşünerek korunmasız yaşadık ilişkiyi. Bu dediğim ayın 22 si oluyor. Bugün 27 si bir ilişki yaşadık(korunarak) adetim biteli 4 gün olmuş oluyor. Bugünkü ilişkiden sonra yumurtlama kanamam olduğunu farkettim. Ten rengi pembemsi. Daha önce de yaşadım Ordan biliyorum. O zamanki korunmasız ilişkimden hamile kalma ihtimalim var mı sizce? Yumurtlama kanaması yumurtladıktan 1 gün sonra veya aynı gün olurmuş