haticek48 Merhaba, 5 haftalık gebeyim folbiol adlı folik asit kullanıyorum. Sizlerin önerebileceğiniz daha iyi bir folik asit var mı yada kullandığınız
edaabykl haticek48 folbiol devletin yazdığı folik asit onun dozu yuksek biraz genelde yarim icmeyi oneriyolar çünkü fazlasida iyi degil benmde evde var ondan ama içmiyorum almadim henüz bende alacam yeni
yagizinannesii haticek48 hamile kalmadan önce aile hekimim folbiol vermişti. Hamile kalınca doktorum ocean mummy kullanmamı önerdi. Daha vitaminli olduğu için