Deletedmom_8793 bende böyle bi cevap arıyordum yaaa. 2 oğlum var Rabbim sağlıklı hayırlı evlat versin, rabbim duada detayda istiyor bende hep sağlıklı hayırlı bir kız evladım olsun diye dua ediyorum. Hatta Al-i İmran suresinin 36. Ayetinide okuyorum bol bol. Yüzümde parlamaya başladı sivilce va hiç bişey kalmadı. Diğer 2 gebeliğimdede böyleydi. Bende genel olarak hamilelik sonuçta güzel bişey güzelleşirsin bunda erkek kız ayırt etmezsin diye düşünüyorum 🥲 inşallah öyledir. Kız evlat başkadır.