bebekbekleme Merhaba, yarın adet olmam lazım uygulamaya göre ama ne adet belirtisi var ne hamilelik sağ yumurtalıkta hafif batma oluyor ve bu aralar çok üşüyorum yarın olmazsam test yapmalı mıyım bekleyeyim mi
Bernossssss bebekbekleme Bence bekleyin, en az 2 gün geçince test yapın çünkü erken davranmak üzücü olabiliyor .
bebekbekleme rabiatr evde bir tane kaset testim var yarın olmazsam düşünüyorum pazartesi ilk idrar ile denemeyi çok istiyorum bir çocuğum olsun