Ayseeeeeeeeee canım şimdi açıkça yazınca anladım. Benim aynen seninki gibi oldu test yaptım çıkmadı çok hafif kanamam geldi pembe renk ben adet sandım ama devamı gelmedi bi kaç gün sonra kan verdim sonucun çıkmasını beklemeden ikinci testi de yaptım evde heyecandan ikincisinde çıktı çok net iki çizgi sonuca baktığımdaysa 4 haftalık hamileydim. Şimdi 23 haftalık olduk Rabbim inşallah sana da nasip eder 🙏🏻🙏🏻