Ben de 39+2deyim.Dune kadar fıldır fıldır geziyordum hala, dun ilk defa cati muayenesi oldum hayatım değişti 😃 1.5cm acikligim varmis, dün gece de nişan denen o zimbirti geldi ama bgn kontrolde yine bi numara yoktu aynıymış🙄Persembeye kadar bisey olmazsa tekrar gel dedi dr, bakalim beklemedeyiz.Evde pilates topuyla yuvarlanma, eğil comel kalk modunda takılıyorum ama tık yok henuz🤣Allahim hepimizi kolaylıkla minnoslarimiza kavuştursun inşallah…..