Kızlar bulantı için prilam dr kullanıyorum 2. Kutu neredeyse bitecek yavaş yavaş bırakmak istedim dün hiç içmedim ve bugün mideme hiçbir şey girmedi günüm zehir oldu açıkçası 5-6 kere istifra ettim yemek yediğim an afedersiniz zor yetişiyorum çıkarıyorum hiç böyle olmamıştım. Hamilelik bulantısı mı üşüttüm mü onu da anlayamadım yaşayan var mı ? İnsan illa ki kayırıyor çocuk için acile de çok gitmek istemiyorum açıkçası ama yarın geçmesse gidicem. Anladım ki hap kullanmaya devam