daisymom_99 Kızlar 6 haftalık olduk bugün aşırı derecede acı biber istiyordu canm hem turşu hem yeşil biber yedim fazla yedim ama çok acı ve ağzım dudağım hep şişti bir zararı olmaz demi bebeğe felan korktum yedikten sonra o an gözüm birşey görmüyordu😅🤭
QueenBahar_ daisymom_99 ya bende çok severim acı bebeğe bişey olmaz ama böbrek ağrısı vs mide ağrısı çekebilirsin canım
visnelicheescake daisymom_99 Birşey olmaz canım fazlası mide yanması hemde basura yol açabilir acı delisi birisi olarak ilk kızımda doğuma kadar yedim.
Fatma_furkan1996 daisymom_99 bende bu hamilelikte çok acı yiyorum canım istiyor yani ama ben biraz aşırıya kaçtım doktorum bırak dedi acı yemeyi erken doğuma sebeb oluyormuş
daisymom_99 visnelicheescake ben hiç sevmiyordum normalde ya diğer hamileliklermde de yemedm bunda çok canım istiyor acı tuzlu şeyler😅
daisymom_99 Fatma_furkan1996 ay Allah korusun canm dikkat edelim vala ama insan kendini tutamıyor canı isteyince de😅🤭