İlk gebeligim tansiyondan dolayı 38+5 te doktorumun kontrolü altında hastaneye yattım suni verildi sabah 10da gece 2de acılmam 9 cm oldu ıkınamadım makasta ıkınmaya calıstım 3.15te cok kesikli dogum oldu ama malesef o kdr çöktürdüler ki dogdugu an kordon 2 kere dolanmıs bebegim suan bebek yogun bakımında sütüm de gtti üzüntüden