karadeniz55 Adetim 2 gün geçti 2gün önce test yaptım negatıf sonradan kuruma cızgısı gbı bısey cıktı düzenli adet olurum belşrtim asırı bel agrısı bas agrısı ve sol gogusumde sızlama var pazartsı test yapcam bakalım böle olup ogrenen var mı
[silindi] karadeniz55 düzenli adet görüyorsanız Düzenli ilişki olduysa bide sorun falan yoksa ikinizde Olabilir 🥳
Zs3450 karadeniz55 yumurtlama günlerini değerlendirdiysen olabilir canım testler yanıltabılıyor kan testi ver en mantıklısı inşallah olmuştur 🥰