Selam herkese☺️
29+3 haftalık hamileyim, yürüyüş yaptığımda (bayağı uzun mesafe yürüdüğümde) karnımda sertleşme hissediyorum. Belde ve kasıklarda sancım olmuyor adet sancısı gibi ama yürüdüğümde karnım sertleşiyor ve karıncalanıyor. Bu tam olarak nedir? Yardımcı olur musunuzzz??🥹🥹🥹