zemher 38 haftaya girmek üzerdeyim, henüz göğüsümden hiç süt gelmedi. Gerçi ilk gebeliğim gelmesi gerekiyor mu yoksa gerekmiyor mu bilmiyorum. Tecrübe edenler bi yorum yapabilir mi?
minismom zemher ilk hamileligimde goguslerim sismedi bile dogumun 3. gunu geldi sutum dogumdan sonra gelmesi daha iyi 😊
minismom Eso1616 bebis dogar dogmaz emzirmeye basladım sut olmasa bile emzirmeye devam ettim bestlak damla kullandım bebis emdikcede sut indi stn sut geldikten sonra goguslerim cok sisti sagımı oyle yaptım
zemher minismom acaba doğuma 2-3 gün kala bestlaka başlasam mı? Çünkü göğüslerim hala yumuşak sanki hiç süt yok gibi
minismom zemher onu hic bilmiyorum canım ama ben aksamuzeri ictim gece sutum gelmis sanırım sabah uyanınca goguslerim dolmustu
Burcg zemher benim de hiç süt gelmedi gebeliğim boyunca sütüm geliyor diyenleri gördükçe kafama takıyordum gelmeyecek mi acaba diye tam 38. Haftada vajinal doğum yaptım doğunca hemen geldi çok şükür sizin de gelir kafaya takmayın yani geliyor🙏🏻🌸
benimsin21 zemher Doğumdan birkaç hafta önce gelmişti sütüm ama hani sıkınca geliyordu (doğumu tetikliyor yapmayın haftanız erkense). Doğumdan hemen sonra sütüm gelmedi ama ilk gün çok zorlandım sütüm yoktu 2. Gün yavaş yavaş gelmeye başladı.