nursenasu27 20 haftalık gebeyim kızlar iki gündür aşırı midem yanıyor doktora da gidemiyorum şehirden uzak evim ne kullanabilirim neler yapabilirim kullandığınız ilaç/şurup var mı?
Biyiklikedi nursenasu27 Gaviscon kullanıyorum ben, aşırı rahatlatıyor. Ayrıca salatalık, sade soda, beyaz leblebide iyi geliyor.
Silaaaamom2025 nursenasu27 herkes süt iç diyor sakın süt içme daha kötü yapıyo bence tek çare şurup gaviscon iyi geliyor