Senaaaa1 14 haftadayım 4-5 saattır kasık ağrım var normal mı acaba ne yapsam bilemedim yatıp dinlenmeme rağmen geçmedi
Nadiyecelik_1 Senaaaa1 bende 14+2 2 3 gündür kasık ağrım var ve bu hamileliğimin başından beri ara ara oluyor doktor normal olduğunu söyledi rahim büyüdüğü için baskı yapıyormuş