snmdzdg16 Hanımlar selammm 16+2 hamileliğim bu 3. Gebelik ilki 9 yaşında 2. 5 aylık erken doğum ile kaybettim haraketleri ne zaman hissettiniz sanki böyle karınca gibi ara ara bişeyler hissediyorum ama anlayamıyorum 😂 çok uzun zaman oldu çünkü