Miniginannesiiii1111 Aynı benimde öylee. 34+4üm belimden vuran bir ağrı, karnımda yayılıyor, karnım sertleşip bebekde bir yerde toplanıyor. Dün nstde sancı falan çıkmadı, doktor da bu dediklerin yalancı sancı gibi duruyor dedi. Sizde çok şüpheleniyorsanız bi doktora gidin acilden falan nst bağlarlar