Arkadaşlar bi bakarmısınız. Reglim gecikti test yaptım silik çizgiyi. Kanda verdim hcg 41 di 1 hafta sonra 397 olmuştu güzel artmış dedi. Doktora gittim 8 jaftalıkta gel diyor bakmadı ultrasona. Ama benim içim rahat etmedi dün tekrar idrar test yaptım 7+3 te Yine silik çizgi anlamıyorum ya bebek büyümedi ya testler yanlış içim hiç rahat değil 😭