ElifUner Kızlar selam. Bugün doktora gittim keseyi gördük ama üst bölgeye fundusa yakın yerleşmiş ama sola yerleştiği için de tüpe yakın olabilir dedi doktor. Tamamen kötü yormadı ama takip edelim dedi. Benim gibi olup sağlıklı gebelik geçiren var mı? 🥺
ElifUner cicekkkkiz merhaba, doğuma 2 haftamız kaldı herşey yolunda 🙏🏼 umarım sizinde sağlıkla gelir 💐
cicekkkkiz @ElifUner ya çok teşekkür ederim aynı durumu yaşayıp cevap verdiğiniz için içimi rahatlattınız.🫶🏻🫶🏻 Bizde sıkı doktor takibiyle ilerliyoruz. Gelişim güzel ama yerleşimi malum 🥹