Herkese merhabalar. Bu hafta içinde doktora gittim 18. hafta kontrolü için. Rapor TRANSVERS
AFI YETRLİ
, FKA+
, BPD 18W 6D , AC 18W 4D , FL 18W 5D,
PLS POSTERIOR olarak girilmiş e nabızda. Ultrasonda hiçbir sorun görünmüyor dedi doktor. İkili üçlü tarama yaptırmamıştım. Nipt testi yaptıracaktım bir takım aksilikler çıktı ona da gidemedim. Ama biraz internetten bakınca farklı değerler gözüme çarptı tedirgin oldum. Aranızda bu raporu değerlendirebilecek birileri var mı