Baharln canimevlatlarim Yalçın hocaya gittim çok iyi çok güleryüzlü baya tecrübeli bi doktor. Dün kuzenimin eşi orda doğum yaptı 45 binmiş ücreti. Ben küvez olmadığı için hastane değişikliği yaptım yoksa orda doğururdum
mucizem2geliyor Ben Ayşegül hanıma gidiyorum ilk gebeligimde Ulviye hanımdı şuan yok eğer gelirse direk ona döneceğim