Gencbirannis Kızlar 3 aydır sağ göz kapağımda birşey çıktı ama yuvarlak gözümü gerdirince yukarı doğru uzanan bişey hani sanki damar geçiyor ama damar taş gibi olmuş daha önce yoktu böyle olan varmı
aybalasmom Gencbirannis ablamda çok oluyor. Eğer yeni yeni oluşuyorsa sarımsağı kesip suyunun geleceği şekilde sürün, biraz ilerlemişse mecbur damla vs kullanmanız gerekir.
Mrvztrk Gencbirannis ben yıllardır arpacıktan çekiyorum en son çaresini soğuk sıkım hint yağında buldum eğer kistleşmemişse hint yağı kullanın düzenli olarak ben çok faydasını gördüm
Gencbirannis aybalasmom bende gececek sandım bakıyorum bakıyorum et beni gibi kaldı orada hafiften ağrı da yapıyor elleyince
aybalasmom Gencbirannis bence hiç değilse bi sağlık ocağına görürün ilerlemesin. İki ablam da hem baya büyümüştü hem de çok sertleşmişti ameliyat oldular, daha doğrusu minik bi operasyon geçirdiler