Sevdaeslem çok geçmiş olsun bende suan 35+2 haftalık hamileyim 3 gün önce randevum vardı sancım 60-70 çıktı doktor yatış verdi 1 gece yattım ciğer geliştirici vurdular 5-6 serum taktılar Nidicard diye ilaç başladılar reçeteye de yazmış kullanıyorum evde de bugün de kontrole gittim sancı yine çıktı 40-50 lerde 3-4 gün sonra tekrar gel dedi yüksek riskli gebeyim Serklaj var bide bende rahim ağzı uzunluğum da 19 çıktı alttan baktı bugün