Günde 1,5 paket keyifle içen biriydim, hamile oldugumu öğrendim ilk stresim ben şimdi sigarayı nasıl bırakıcam olduu. İş yerimde hamile biri vardı fosur fosur sigara içiyordu o karnı ile cok çirkin duruyordu ben böyle olmak istemiyorum dedim koku hassasiyeti baslayınca dumanı bile midemi bulandırmaya basladı. sonra kalp sesini duydum küt küt o kadar canlı ve güzeldi ki.. bunu ona yapmayacagım minik kalbini sigara dumanıyla doldurmayacagım dedim ve bıçak gibi bıraktım. Şimdi sanki hayatımda hiç sigara içmemişim gibi bir nefret duyuyorum.. Dilerim bırakmak isteyen herkes birden bırakabilir 🙏