1aleynax Kızlar kızımın adını belirledim ada koymak istiyorum ama annem aklımı karıştırıyor ada üç harfli gibi falan diye saçma sapan yorum yapıyor yanına bir isim daha koy diyor bende bulamadım Liva ismi uyumlu da bilemedim
aybalasmom 1aleynax sen hangisini uygun gördüysen onu koy. 3 harfli gibi demesi biraz garip olmuş. Evet kısa ve öz diyip susturabilirsin
AybarsUmay_ 1aleynax Umay ada koyacaktim kızımın ismini çok yakın bi arkadaşım ada koyduğu için sadece Umay kaldı 😍🌸
tembelkiz 1aleynax ne alaka ya 😀 daha saçma ne gelebilir derken burda öyle şeyler görüyorum ki yok artık diyorum Buda onlardan biri. 3 harflilere mi karışacak mış yani
1aleynax AybarsUmay_ Umay da güzel de canım başına ada koymak istiyorum yanında da uygun bir tane Liva nasıl sence
aybalasmom 1aleynax hiç evham yapma bence. Sen bize iki isim koysaydın zamanında de. Ama Liva’yı soracak olursan evet uyumlu ve hoş 🥰
1aleynax tembelkiz Ahahaha bende sinir oldum ya ada ismini kesin koycam ama annem sinir etti yanına koy bir tane diye insanı korkutuyor
AybarsUmay_ 1aleynax Ya ben o tarz isimleri beğenmiyorum canım tabi ki zevk meselesi sizin kararınız ama 🌸
1aleynax aybalasmom adayı kuzenim koymuştu ben çok beğeniyordum ama o koydu diye istemedim sonra o bana dedi koy tek bende mi var ismi diye lina ismi de uygun ama kuzenim ada lina koydu ayıp olur şimdi ikisini de aynı koyarsam liva uyumlu anlamı da güzel ya bir düşündüm 😍😍canım annem öyle işte ada güzel değil ela iyi diyor e ela da üç harfli demi
aybalasmom 1aleynax ahahah biraz bahane arıyor gibi geldi annen🤭 aklında bi isim mi var acaba onu mu koymanı istiyor da söyleyemiyor
1aleynax aybalasmom yok canım olsa da koymam biliyor huyumu 😂😂maksat gıcık etmek kısa diyor ama adayı da hep istedim ben gönlümden değiştirmem yanına bir tane bulayım dedim de işte size sormak istedim