Theaydins Kızlar bat dündü awox test yaptım çizgi bı var gibi bı yok gibi kör oldum😂 bu açıyı yakalayana kadar evin her yerini gezdim. Ne diyorsunuz var mı sizce?
busrasya2334 Theaydins ben de bebe time diye bi testle böyle gördüm aradan birkaç saat geçti komşum oncomed diye bir test verdi yaptım ikinci çizgi kopkoyu çıktı eğer başka test yapma şansınız varsa onu yapın
Dinolisoo Çok çok hafif gözüküyor gibi. Sabah ilk idrarla başka bir test dene yine daha net olur bence sonuç
Esma006 Theaydins ona bakma ışığa tutunca bile varsa vardır yani ama ilk 10 dakika da çıkan ise sonradan çıkana aldanma
Fnurr8 Ben freelynin testinde adet olmam gereken gün bu çizgiyi gördüm ertesi gün tekrar yaptım biraz daha koyuydu. Dünde yani gecikmenin 3. Günü de kan verdim 108 değerle öğrendim bence var bu çizgiyi tanıyorum 😂
Theaydins Fnurr8 ayy ne diyosuuun🥹 inşallah vardır ya 1 yıldır uğraşıyoruz🥲 sen de sağlıkla kucağına al inşallah canım 💕
Theaydins Esma006 ilk 10 dakikada çektim bu fotoyu sonra testi çöpe attım zaten gelip gidip bakıyorum diye😂
emine717_ Theaydins geç döllenme olmuş olabilir belki inşallah hayırlı haberler alırsın dunse eğer kan verirsen çıkar canım pazartesi kan verebilirsin eğer sökülmezse