Arkadaşlar merhaba ben calişan anneyim ve 32 haftama girmek üzereyim özel hastaneye giriyorum devlette herhangi bir kaydım yok dogum raporu alicam kendi doktorum verebildiğini söyledi ama çevremdeki kişiler dogum raporunu devletten almazsam dogum izni parasını alamicagimi ve ozelin raporunu kabul etmediğini söylediler bu konuda bilgisi olan varmi özelden rapor alıp parasını alabilen oldumu