BettyD Hanımlar merhaba, 37 haftalık hamileliğimi tamamlamak üzereyim. Normal ya da sezeryan farketmez sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı fakat bende korku endişe başladı 😔 yapabilir miyim diye. Psikolojik olarak nasıl hazırlayabilirim kendimi?
Silaaaamom2025 BettyD ben normal doğumu epiduralli yapacağımı düşünerek kendimi rahatlatıyorum inşallah bi sıkıntı çıkmazsa tabi son dakikaya kadar belli olmuyor normal mi sezeryan mı diye