nnur20 kızlar daha 3 haftalık hamileyim progestron yüksek cıktı ondan mı bilmiyorum 2 gündğr wcye cıkamıyorum doktor Dulcolax 2.5 mg hap verdi aksamları ya da sabah aç karnına icicem bunu kullanan varmı