Gulkiz22 nasıl istersen canım bende 32de çalışabilir aldım 35te izne çıkıcam bende bazen 37de mi çıksam diye düşünüyorum aynı senin gibi iyi kötü gelip gidiyorum diyorum ama inan artık ne giycem diye düşünmekten gına geldi ve geceleri uyuyamıyorum uykusuz bile olsa mecbur işe gelme zorunluluğu var benim biraz maddi konulardan dolayı işe geliyorum yoksa içini ferah tut son günlerin tadını çıkar