Kızlar yardım edin kafayı yicem😓
30 haftalık hamileyim, ve sırt ağrısından ağlıyorum artık.
Ağrı aniden geliyor sırtımın tam ortasına üste, kaburgalara yayılıyor ve sonrasından midem e vuruyor bir çember gibi sarıyor beni dakikalar içinde. Geçen hafta salı başladı, 3 gün sürdü sonra 3 gün tamamen iyileşti ağrı yoktu, 2 gündür tekrarlıyor…
Acile gittim 3 kez ağrıdan ağlaya ağlaya ve sadece ağrı kesici verip gönderiyorlar ne yapacam başına gelen var mı?
Sıcak duş ve sıcak su torbası rahatlatıyor.
Defalarda kan ve idrar testleri yapıldı her şey temiz.
Safra veya taş olabilir mi yoksa gerçekten basit kas kemik ağrım mı var dedikleri gibi ?